Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Waar ben je naar op zoek?

ForFarmers gaat nog één keer knallen op de Zwarte Cross

Persbericht Persbericht26-6-2018

In 2009 is ForFarmers een samenwerking aangegaan met het Zwarte Cross festival. Ruim 150.000 gasten zijn de afgelopen jaren als VIP ontvangen en hebben met ForFarmers genoten van inmiddels het grootste festival van Nederland en het grootste motorcrossevenement ter wereld. Na tien jaar is het tijd voor wat anders en loopt de samenwerking ten einde. Maar over drie weken gaat ForFarmers nog één laatste keer knallen op de Zwarte Cross.

Afbeelding: Nog een keer knallen met logos

De samenwerking begon initieel om een informeel contactmoment met klanten, medewerkers en de agrarische sector in het algemeen te creëren, én om de naamsbekendheid van ForFarmers in Nederland te vergroten. Wat startte met 5.500 bezoekers verdeeld over twee dagen, groeide uit tot maar liefst 22.000 bezoekers die in 2017 via ForFarmers aanwezig waren.

ForFarmers Hard Brok Café

ForFarmers genodigden kunnen met een unieke bestelcode maximaal 6 kaarten bestellen voor het festival. Op het speciaal voor ForFarmers ingerichte terrein, in het ‘Hard Brok Café’, worden de gasten ontvangen als een VIP. Met als doel klanten en relaties een gezellige dag te bieden met hun vrienden of gezin, om even los te komen van hun dagelijkse verantwoordelijkheden.

Tien jaar ‘De beste brokkenmakers van Nederland’

Tien jaar lang is het evenement voor ForFarmers zeer succesvol verlopen. Met de slogan ‘De beste brokkenmakers van Nederland’ heeft de samenwerking met de Zwarte Cross bijgedragen aan de naamsbekendheid van ForFarmers. Deze slogan heeft jarenlang op alle ForFarmers trucks gestaan en siert de T-shirts die acht jaar lang op het ForFarmers-terrein zijn uitgedeeld.

Over drie weken gaat ForFarmers voor een laatste keer knallen op het Zwarte Cross festival. Daarna is het tijd voor wat nieuws. Wat dat gaat worden, is nog niet bekend. ForFarmers wil al haar klanten kunnen bereiken, van klein tot groot, van jong tot oud, verspreid over heel Nederland, maar altijd geldt: dicht bij de boer. Jan Potijk, directeur ForFarmers Nederland: “Wij zullen ons blijven inspannen om aansprekende activiteiten te ontwikkelen voor onze achterban, de boeren van Nederland, op de manier zoals u dat van ForFarmers gewend bent.”